حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 7775×
  • نمونه تبلیغات فعال

  • آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در رودسر
    ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۸
    بازدید 73
    پ
    پ

    شهردار رودسر از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهر برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

    مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دهم اسفند، طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف شهر رودسر آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: در این طرح، خانه‌تکانی محله به محله شامل نظافت و جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از معابر و کوچه‌ها، پاکسازی و شست‌وشوی جداول و معابر توسط نیروی خدمات شهری انجام می‌شود و این طرح از طریق فضای مجازی و نصب بنر در محلات به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

    شهردار رودسر خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال، پاکسازی و شست‌وشوی مبلمان شهری، پارک‌ها، آرامستان و مزار شهدا و تعمیر و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی اماکن عمومی، پارک‌ها و ساحل رودسر برای تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

    صفایی با بیان اینکه رنگ آمیزی جداول و معابر، گلکاری فضای سبز مناطق مرکزی شهر ازجمله چهار باغ شهرداری اجرا می‌شود، تصریح کرد: شنبه هفته جاری، دو پروژه بزرگ آسفالت خیابان‌های انقلاب و ۷۲ تن به اتمام رسید و عملیات آسفالت بخشی از خیابان طالقانی و لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری آغاز شده است.

    وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی روکش آسفالت خیابان شهدای دانشجو نیز اجرا خواهد، افزود: طرح تقویت روشنایی معابر خیابان‌های ۷۲ تن و انقلاب، بلوار ولیعصر (عج) و حد فاصل میادین شهرداری تا طالقانی تا پایان اسفند انجام می‌شود.

    شهردار رودسر به آذین‌بندی معابر شهری با ریسه‌ها و المان نوری به مناسبت جشن نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: تعدادی المان نوروزی خریداری شده و تعدادی نیز توسط واحد کارگاهی شهرداری طراحی و ساخته شده است و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.