حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3769×
  • نمونه تبلیغات فعال

  • پ
    پ
    شاید بتوان ساحل رودسر را پربازدیدترین جاذبه طبیعی رودسر دانست. سالانه چندین هزار مسافر و بازدیدکننده به سواحل و دریای رودسر وارد می‌شوند و از طبیعت بکر این منطقه لذت می‌برند. این خطه زیبا در ایام تعطیلات امکانات بیشتری دارد که می‌تواند پاسخگوی نیاز مسافرین عزیز باشد.
    ساحل بیکران بهترین جاذبه طبیعی رودسر

    شمال ایران زمین، میزان زیادی از سرسبزی خود را به دریای کاسپین مدیون است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در چندین سال گذشته، ساحلی که اکنون می‌بینم تا حد زیادی در موقعیت فعلی رودسر کنونی در میان خشکی پیشروی داشته و به مروز زمان با عقبنشینی دریای کاسپین، ساحل کنونی در موقعیت فعلی قرار گرفت. دریای رودسر وسعتی در حدود ۱۰ هزارمتر مربع و ۳۰ کیلومتر نوار ساحلی با شهرستان رودسر دارد. ساحل شهرستان رودسر از شهر رودسر آغاز شده و تا مرز شرقی گیلان ادامه می‌یابد. پربازدیدترین ساحل شهرستان، ساحل شهر رودسر است که به دلیل ویژگی ماسه‌ای خود مرکز والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی می‌باشد.

    ماهیگیران در حال صید ماهی در دریای رودسر

    این منطقه از چند جهت از اهمیتی زیادی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های مهم این منطقه، نزدیکی کوه با دریاست که یک منظره چشم‌نواز را ایجاد کرده‌است. این نزدیکی کوه و دریا در ساحل چابکسر بیشتر به چشم می‌خورد.

    امکانات ساحل رودسر

    خوشبختانه در ایام تعطیلات امکانات قابل قبولی در کنار دریای رودسر به چشم می‌خورد. از هتل و سوئیت‌های نزدیک سواحل رودسر گرفته تا امکانات تفریحی و آبی که برای لذت از دریا فراهم شده‌است، همه و همه در ساحل شهر رودسر به چشم می خورد. البته کمبودهایی هم حس می‌شود که بدون شک با گذشت زمان این کمبودها رفع خواهند شد. به طور کلی این امکانات نیازهای اصلی مراجعه کنندگان را برطرف می‌سازد و یک خاطره خوش برای مسافرین به یادگار می گذارد.

    در ایامی از سال و به مناسبت‌های مختلف، نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ساحل شهر برپا می‌شود که موجب رونق هرچه بیشتر ساحل رودسر می‌گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.